Uitstel ALV van 6 naar 28 oktober 2020
Voor de tweede keer zien we ons genoodzaakt om de ALV uit te stellen vanwege maatregelen om de verspreiding van het Corona virus te beperken. Alle leden van AV Fit ontvangen binnenkort een uitnodiging voor deze vergadering, met daarbij nadere informatie over de organisatie.
Tijdelijk geen toeschouwers
Jammer genoeg hebben de nieuwste maatregelen ook gevolgen voor ouders die gewend zijn bij de training van hun kind te blijven kijken. Voorlopig is dit helaas niet mogelijk. We rekenen op ieders begrip voor deze situatie.
Koop een lot van de Grote Clubactie en steun de vereniging!
Met een lot maak je bovendien kans op mooie prijzen. De Nationale Stichting Grote Clubactie organiseert een jaarlijkse loterij, waarvan 80% van de opbrengst rechtstreeks naar de lotenverkopende clubs gaat. Dit biedt onze jeugdleden de kans om hun verkooptalent te trainen, het is ieder jaar weer spannend wie de meeste lootjes verkoopt!

Lees de online versie door deze link te kopieren en plakken in uw browser: https://www.av-fit.nl/index.php?page=_newsbrief:14:

Uitstel ALV van 6 naar 28 oktober - Tijdelijk geen toeschouwers - Grote Clubactie

Uitstel ALV van 6 naar 28 oktober 2020

Tijdelijk geen toeschouwers

Koop een lot van de Grote Clubactie en steun de vereniging!

Uitslag Clubkampioenschappen 27-09-2020

Klik hier om de uitslag te bekijken