ALV op dinsdag 18 mei

De datum voor de volgende ALV staat al weer gepland. Onderwerpen die op de agenda staan: tijdelijke korting op de contributie in verband met Covid, onderzoek naar aanpassing verenigingsstructuur (samenhang van atletiek en survival) en het onderhoud van de baan. We vergaderen in het clubhuis of online, afhankelijk van de geldende maatregelen.

Lees de online versie door deze link te kopieren en plakken in uw browser: https://www.av-fit.nl/index.php?page=_newsbrief:20:

Survival @ AV Fit - Save the date

ALV op dinsdag 18 mei

16 februari geen training

Vanwege een gladde baan met ijs vervallen vandaag 16 feb. alle trainingen.