Renovatie van Atletiekbaan Dijnselburg
De renovatie werkzaamheden op de atletiekbaan zijn inmiddels in volle gang. De voorbereidende werkzaamheden (tegelen, drainagegoot, ringen, etc.) zijn de afgelopen weken afgerond en dit loopt iets voor op de planning.
Dat betekent dat men eerder met de toplaag kan beginnen. Voor deze werkzaamheden mag men de rondbaan onder geen enkel beding betreden. Het terras is wel toegankelijk en naast de baan ook.
Onze excuses voor dit late bericht, maar ook wij zijn pas laat op de hoogte gebracht van deze ontwikkelingen.

Lees de online versie door deze link te kopieren en plakken in uw browser: https://www.av-fit.nl/index.php?page=_newsbrief:27:

Nieuwsbrief augustus 2021 - Survival

Renovatie van Atletiekbaan Dijnselburg