In deze nieuwsbrief voor de atletiekafdeling van AV Fit sturen we je nieuws voor atleten. Je kunt daarnaast ook een nieuwsbrief met algemene informatie voor de hele vereniging verwachten.

Kerstvakantie
In de Kerstvakantie zijn er geen trainingen voor de jeugd tot en met de junioren C (geboortejaar 2008 en later trainen niet tussen zaterdag 24 december en zondag 8 januari). Alle andere groepen trainen gewoon door in de vakantie, met uitzondering van de feestdagen zelf.
We wensen alle atleten een hele fijne feestdagen en een goede jaarwisseling.

Nieuwjaarsreceptie
Alle leden zijn van harte welkom op dinsdag 10 januari in ons clubhuis De Uitkijk. Om 20:30 uur, na de trainingen van die avond, ontmoeten we elkaar om het sportieve jaar 2023 gezellig te beginnen.

Clubkampioenschappen indoor en crosscompetitie
Fit start het jaar met twee mooie atletiekwedstrijden. De deelname aan wedstrijden is een onderdeel van je lidmaatschap van Fit. Het kost niks extra’s en je eigen trainers begeleiden je bij deze wedstrijden. Dáár doen we al die trainingen voor!
Meld je aan! Alle atleten kunnen deelnemen aan onze clubkampioenschappen indoor op zaterdag 7 januari in De Galgenwaard. Voor de pupillen, junioren en technische groep geldt dat je trainers je tijdens deze wedstrijd écht verwachten.
De pupillen en junioren van Fit nemen deel aan de crosscompetitie. De eerste wedstrijd in Amersfoort was goed bezocht door dertig Fitters en de trainers zijn trots op de prestaties van alle deelnemers. Wil je deelnemen aan de tweede wedstrijd op zaterdag 14 januari in Zeewolde en heb je je nog niet aangemeld? Meld je aan! Geef dan je naam, geboortedatum en Atletiekunie-lidnummer door aan Marlene de Jongh via wedstrijdsecretariaat@av-fit.nl.

Running Blind
Onze vereniging verwelkomt een nieuwe groep atleten: Running Blind Utrecht verhuist van Nieuwegein naar Zeist. AV Fit krijgt er een groep atleten bij die een visuele beperking hebben of blind zijn. Sinds 2022 trainen ze al op onze accommodatie in Zeist en vanaf november 2022 zijn ze officieel lid van onze vereniging. Lees het hele bericht hier.

Wedstrijden in 2023
Het is gelukt om nu al alle wedstrijddata van de jeugd- en technische groepen voor het seizoen 2023 op een rijtje te zetten. Het overzicht staat op de site en in een Google Calendar die je aan je eigen agenda kunt toevoegen.
Noteer deze wedstrijden alvast in je eigen agenda!

Fit-nieuws
Deze maand volgt een nieuwsbrief voor alle Fit-leden: survivalaars en atleten. Dus houd je mailbox in de gaten.
Meer Atletieknieuws op de Fit website:

Nieuwe fluitraketten, picknicktafels en ET door Clubactie;
Continue verbeteren (Sander en Bram bezochten het Coachcongres);
Elf nieuwe trainers;
MiLa-groep survivalt;
Indoorseizoen gestart in Utrecht;
Sinterklaastraining:
Luc liep New York;
Fitters bij de Startbaanrun;
Ouderavond pupillen.

Wil je altijd op de hoogte blijven van Fit-nieuws? Volg Fit dan op Facebook, Instagram of Twitter. Lees de online versie door deze link te kopieren en plakken in uw browser: https://www.av-fit.nl/index.php?page=_newsbrief:52:

Nieuwsbrief december 2022 Atletiek

Kerstvakantie

We wensen alle atleten een hele fijne feestdagen en een goede jaarwisseling.

Fijne feestdagen en een sportief 2023

Nieuwjaarsreceptie

Clubkampioenschappen indoor en crosscompetitie

Running Blind

Wedstrijden in 2023

Noteer deze wedstrijden alvast in je eigen agenda!

Fit-nieuws

Meer Atletieknieuws op de Fit website: