Vanaf 1 januari 2022 bestaat AV Fit Zeist officieel als een vereniging met een algemeen bestuur en twee afdelingen, Atletiek en Survival. Op 15 december heeft de Algemene Ledenvergadering ingestemd met een statutenwijziging, waarmee een duidelijkere positie wordt gegeven aan de survivalsport binnen onze vereniging en waarmee wordt voldaan aan de WBTR (wet bestuur toezicht rechtspersonen). Vincent de Graaf is namens survival toegetreden tot het bestuur.
Zodra de gewijzigde statuten van kracht worden kent FIT een afdelingsbestuur voor atletiek (inclusief loopgroepen) en een afdelingsbestuur voor survival. Het overkoepelende algemeen bestuur zal de gemeenschappelijke belangen dienen, zoals afspraken met de gemeente over de accommodatie, onderhoud van gebouwen en terreinen, de uitwerking van corona-richtlijnen voor trainingen, opleidingen zoals EHB(Sport)O, de financiën en de gemeenschappelijke ledenadministratie. Dit zal verder worden uitgewerkt in een aangepast Huishoudelijk Reglement.
Namens het bestuur wens ik je fijne feestdagen en het beste voor het nieuwe jaar!
Gonneke Smeets
  Lees de online versie door deze link te kopieren en plakken in uw browser: https://www.av-fit.nl/index.php?page=_newsbrief:39:

Nieuwsbrief december 2021 - Survival

Gonneke Smeets