In deze nieuwsbrief lees je alle informatie over de activiteiten van de atletiekafdeling van AV Fit.

Start baantrainingen pupillen en junioren
De pupillen D,C en B trainen ’s winters in de gymzaal en ’s zomers op de atletiekbaan. De laatste training in de gymzaal is op maandag 6 maart. De eerste buitentraining op de atletiekbaan Dijnselburg is op maandag 13 maart. Zo kunnen onze pupillen nog twee weken oefenen voor de clubkampioenschappen op zondag 2 april.
De pupillen A en junioren C en D trainen ’s winters in het Panbos en ’s zomers op de atletiekbaan. De laatste bostraining was voor de voorjaarsvakantie. Zaterdag 11 maart is er geen training in verband met de finale van de crosscompetitie. De eerste baantraining voor deze groepen is op zaterdag 18 maart.
Voor alle andere groepen verandert er niets aan de trainingstijden of -locaties.

Planning wedstrijden
De planning voor alle wedstrijden voor de atleten van Fit is bekend. Zet deze data alvast in je agenda! Op de site vind je compleet overzicht.

Flyer alle wedstrijden
Flyer wedstrijden junioren
Flyer wedstrijden pupillen

Onderaan dezelfde pagina staat informatie over het aanmelden voor wedstrijden. Per wedstrijd volgt er een reminder via de Whatsapp-groepen (aanmelden kan via de trainers voor of na iedere training).

Ouderavond
Alles wat je wilt weten over de trainingen op de atletiekbaan, de competitie, de wedstrijden in het zomerseizoen 2023, clubtenues, sportkleding en -schoenen. Hoe gaat dat nou bij Fit? Ook leer je de ouders van de teamgenoten van je kinderen kennen: handig voor deelname aan en carpoolen naar bijvoorbeeld de wedstrijden! Tijdens de bijeenkomst kun je ook meteen lid worden van de Whatsappgroepen voor wedstrijdenvoorbereiding en -verslagen.
Op maandag 20 maart informeren we de ouders van de D, C-pupillen en B-pupillen (17:45-18:15 uur) en op dinsdag 21 maart de ouders van de A-pupillen (17:45-18:15 uur). In 15 minuten nemen we je mee in alle praktische aspecten van sporten bij Fit. Er is een korte presentatie en daarna gelegenheid om je vragen te stellen.
 Aanmelden: we vinden het fijn als je even laat weten of je komt (i.v.m. de koffie en thee). Stuur svp even een berichtje met je aanmelding aan info@av-fit.nl o.v.v. ‘ouderavond’.

Jurycursus uitgesteld
De geplande jurycursus is uitgesteld. Er waren te weinig deelnemers om de cursus nu door te laten gaan. Het bestuur en wedstrijdorganisatiecommissie van Fit wil nog een keer benadrukken dat onze vereniging niet zonder vrijwilligers kan. We gaan zoeken naar een goed tijdstip om de cursus te plannen want: zonder juryleden, geen wedstrijden!
Wil jij een handje helpen tijdens wedstrijden door te jureren? Dan ben je van harte welkom: de cursus is geen vereiste om een zinvolle en nuttige bijdrage te kunnen leveren. Mail dan even met woc@av-fit.nl. Maar zonder juryleden met ‘papieren’ kunnen en willen we geen wedstrijden organiseren. We streven naar de optimale omstandigheden voor onze leden tijdens hun wedstrijd: een van de vereiste is dan juryleden die goed voorbereid zijn. Daarom leiden we vrijwilligers op bij Fit.
In de cursus krijg je een basis in het jureren voor alle atletiekonderdelen. In vier avonden ben je klaar om als officieel jurylid op te treden en weet je precies ‘hoe het zit’. Wil jij alsnog deelnemen aan de cursus (4 x 2,5 uur)? Mail dan ook met woc@av-fit.nl. Je krijgt dan bericht als de nieuwe data bekend zijn.   Lees de online versie door deze link te kopieren en plakken in uw browser: https://www.av-fit.nl/index.php?page=_newsbrief:57:

Nieuwsbrief maart 2023 Atletiek

Start baantrainingen pupillen en junioren