Inschrijven clubkampioenschappen indoor
Schrijf je nu in voor onze clubkampioenschappen indoor via https://www.atletiek.nl/wedstrijdkalender/?id=1721 .
Op 6 januari 2024 houden we samen met de Utrechtse verenigingen U-Track en AV Phoenix deze wedstrijd in Sporthal Galgenwaard. De chronoloog is nog niet bekend: de wedstrijd zal van ongeveer 10-14 uur duren. Warming up voor de eerste atleten start ietsje eerder natuurlijk.
Als je op spikes wilt sporten, dan zijn speciale indoor-puntjes verplicht. Deze puntjes zijn te koop tijdens de wedstrijd. Vergeet je spike-sleuteltje niet mee te nemen!

Geen jeugdtrainingen tijdens de Kerstvakantie
Tijdens de Kerstvakantie zijn er geen jeugdtrainingen. De pupillen en de junioren B, C en D genieten van hun welverdiende schoolvakantie. Ook de crosstrainingen op zaterdag stoppen in de schoolvakanties.
De trainingen voor de junioren A, senioren, masters, etc. gaan gewoon door (behalve als ze op feestdagen vallen).

Uitnodiging nieuwjaarsborrel
Na de training van dinsdag 9 januari staat de traditionele nieuwjaarsborrel gepland. Ook als je die avond niet hebt getraind ben je welkom om onder het genot van een drankje het nieuwe jaar samen in te luiden!
Voorafgaand aan de borrel heeft de MiLa-groep een speciale training: ze gaan bootcampen.

Kerstbijeenkomst 50+-groep
Op woensdagmorgen traint de 50+-groep van Fit. Zij hebben een gezellige Kerstbijeenkomst na de training van 20 december.

Inschrijven derde wedstrijd van de crosscompetitie
Meld je alvast aan bij het wedstrijdsecretariaat voor de derde wedstrijd op zaterdag 20 januari in Zeewolde. Stuur daarvoor een mailtje aan wedstrijdsecretariaat@av-fit.nl en vermeld de naam, geboortedatum en het Atletiekunie-licentienummer (van je zoon of dochter).
De junioren en pupillen van Fit doen mee aan de regionale crosscompetitie. En dat gaat erg goed: de eerste twee wedstrijden zitten erop. Zie het wedstrijdverslag op onze site en socials.

Dit bericht op Instagram bekijken

Bericht van de ledenadministratie
Uiteraard gaan we ook in 2024 verder met trainen bij Fit, onze eigen doelen najagen en vooral met veel plezier sporten.
Mocht je toch besluiten om te stoppen met trainen bij Fit, stuur dan uiterlijk 25 december een mailtje naar de ledenadministratie. Dan hebben we de tijd om dat te verwerken. Meld je je af na die datum? Dan bestaat het risico dat we de kosten van de atletiekunie van 2023 in rekening moet brengen. Dit is zeker het geval bij afmelding na 31 december.
Heb je al eerder een mail gestuurd maar geen reactie gehad? Dan verzoeken we dat nog een keer te sturen. Het kan zijn dat die aan onze aandacht is ontsnapt in alle hectiek van de afgelopen maanden.
We hopen dat we elkaar volgend jaar weer gezond en wel op of om de baan kunnen treffen. Wanneer er nog vragen zijn, dan horen we die graag. Houd dan wel rekening met een reactietijd van een week.
Groeten,
Patrick en David

Alle wedstrijden van 2024 op een rijtje
Super handig: nu al alle onderlinge wedstrijden, clubkampioenschappen en competitiewedstrijden op een rijtje! Zet ze alvast in je agenda.
Voor de jeugdleden geldt: wedstrijddeelname is een belangrijk onderdeel van je lidmaatschap van Fit. We rekenen op je deelname aan de wedstrijden die we organiseren bij Fit en bij de competitiewedstrijden. Heb je vragen over deze wedstrijden? Bespreek ze dan met je trainer.
Zoals je in het overzicht kunt zien, is van de meeste wedstrijden nog onduidelijk wáár ze plaats zullen vinden. De Atletiekunie maakt met alle atletiekverenigingen in Nederland een planning. Die wordt in de loop van januari of februari definitief gemaakt. En dan horen jullie daar natuurlijk meer over via AV Fit.  Lees de online versie door deze link te kopieren en plakken in uw browser: https://www.av-fit.nl/index.php?page=_newsbrief:71:

Nieuwsbrief december 2023 Atletiek

Inschrijven clubkampioenschappen indoorInschrijven Indoor