Dit extra bericht is bedoeld voor de ouders en/of verzorgers van jeugdatleten bij Fit. We wijzen jullie op de extra korting die leden van Fit krijgen bij www.tfcamps.nl.
Al vijftien jaar lang maakt Fit 's zomers plek in haar clubhuis en de atletiekbaan Dijnselburg voor deze landelijke zomerkampen. De T&F Camps zijn bedoeld voor kinderen van 8 tot en met 17 jaar. Uit het hele land komen kinderen naar Zeist voor een week atletiektraining gecombineerd met een sociaal programma. De organisatie bestaat uit een mix van professionele en ervaren medewerkers aangevuld met enthousiaste jeugdtrainers en studenten. Ook zijn er ieder jaar clinics van bekende trainers en Nederlandse topatleten. AV Fit heeft geen rol in de organisatie van deze zomerkampen.
AV Fit en T&F Camps hebben afgesproken dat onze leden een extra korting krijgen. Daarnaast is er een vroegboekkorting als je voor 7 januari je kind inschrijft.
Vroegboekprijs € 450,- (t/m 7 januari 2024)            AV Fit prijs € 425,-    (korting € 25,-)Reguliereprijs € 495,- (8 jan t/m 31 mei 2024)        AV Fit prijs  € 455,-    (korting € 40,-)
Daarbovenop kent T&F Camps een gezinskorting van € 25,- voor iedere volgende inschrijving.
Kortingscode: als je gebruikt wilt maken van dit aanbod, boek dan via de site van T&F Camps: www.tfcamps.nl en gebruik de kortingscode 'AVFitkortingTFC@mps2024'. Voor meer info verwijzen we je naar www.tfcamps.nl.  Lees de online versie door deze link te kopieren en plakken in uw browser: https://www.av-fit.nl/index.php?page=_newsbrief:72:

Extra korting voor Fit-atleten bij T&F Camps